البته منظور من از بازده در واقع Utilize کردن سیستم بود که ماینر گیت نمیتونه خیلی از GPU که نقش اصلی در مایینینگ رو داره استفاده کنه اما در عوض جز معدود برنامه هایی که از CPU استفاده میکنه
ولی merito تمام GPU هارو میتونه استفاده کنه که البته بازده که فک کنم منظور شما بود یا همون Fee عجیب و برای کسی که از Currency Exchange سر در میارن غیر منظقی داره که برای ماین مناسب نیست

اما حاصل کار شما یا همون ماین سیستم رو به صورت مستقیم با Paypal یا giftcard بازی ها پرداخت میکنه که برای افراد مبتدی و کسانی که میخوان از سیستم یک سود کوچکی هم بدست بیارن واقعا بی دردسر و مناسبه
پس با این حساب بهترین و منطقی ترین برنامه برای این کار چیه

Paypal هم که تحریم کرده به همین خاطر باید بریم از صرافی ها کمک بگیریم. یه صرافی چند درصد پول رو برای خودش بر میداره

اگه لینک هایی هم برای این کار وجود داره لطفا قرار بدین (حتما انگلیسی باشه و جامع)